srijeda, 19. veljače 2020.

I want!


I want


In this world I want
to try so many things,
visit so many places
and challenge with my fears.

I want to be happy,
I want to be sad,
I want to be strong,
and I want to be mad.

I want to feel good,
I want to see bad,
I want to be fearless,
to color a sky with red.

I want to see world,
not to stay in row,
people are endless,
I know, I know.

I want to feel more and more
'cause that's what life is for.



Po prvi put sam probala napisati pjesmu na engleskom i mogu reći da nije loše ispalo, kako sam očekivala, te sam odlučila podijeliti je sa vama. Htjela sam napisati prevod na srpski jezik, ali uništilo bi pjesmu zbog rime. Odlučila sam da svoje "umijeće" ne ograničavam samo jednim jezikom, a uskoro se družimo sa novim tekstom nakon dužeg vremena. Ako ima gramatičkih grešaka, ne zamjerite s obzirom da engleski učim samo u školi, trudila sam se da bude bez grešaka.



1 komentar:

Istaknuti post

Dokaži se prvo sebi

Navikli su čitaoci na moja razmatranja o društvu, ljudima, pa i o životu u posljednjih godinu dana. Pisala sam o mnogim temama koje nas se s...