utorak, 17. rujna 2019.

UŽAS: Djevojčice tukle svoju vršnjakinju!

Na internetu već danima kruži video gdje se vidi jasno vršnjačko nasilje. Naime, dvije djevojčice su udarale svoju vršnjakinju. Pored udaranja, prijetile su joj da ako kaže majci za to, proćiće "trista puta gore". Što je najžalosnije, ostali učenici su snimali, smijali se, ali niko nije prišao u pomoć jadnoj djevojčici.

 

Prije nekoliko dana, listam malo po instagramu i iskoči mi ovaj video. Pogledala sam, a zatim pogledala na internetu vezano za ovo. U pitanju su dvije petnaestogodišnje djevojčice iz Barajeva koje udaraju svoju vršnjakinju. Pritom, sva ta tuča se odigrala u dvorištu druge osnovne škole, a ne one koju djevojčice pohađaju. Kako je poznato, nasilje je nastalo jer je žrtva pričala "kako je djevojčica u crnoj odjeći ku*va". Ne znam tačno da li je to istina, ali čak i da jeste, nasiljem se ništa ne može riješiti i ništa ne može opravdati njihovo ponašanje. Garantujem da se svaki nesporazum, nebitno koliko on velik bio, može riješiti mirnim razgovorom.


Na videu jasno možemo vidjeti kako djevojčica u crnom ponavlja:"Šta si pričala?", a takođe joj naređuju da spusti ruke, dok je oni udaraju. Pored toga, ismijavaju je zajedno sa ostalom djecom. Ono najžalosnije jeste činjenica da je SAMO jedan dječak prišao da je odbrani, ali bezuspješno. Zaista žalosno.

Navodno, roditelji djevojčica okrivljuju direktora. Ako su roditelji takvi, šta onda možemo očekivati od djevojčica. Ako mene pitate, roditelji i jesu glavni krivci, jer su trebali vaspitati djecu. S druge strane, direktor za sve krivi rijaliti emisije poput "Farme", "Parova", "Zadruge"... Iz mojih ranijih objava poznato vam je moje mišljenje o rijaliti emisijama. Međutim, smatram da su djevojčice dovoljno odrasle i zrele i da moraju biti svjesne da realan život i rijaliti nisu isto.

Isto tako, čula sam mnoge komentare kako bi trebalo da se vrate uniforme, ali da li bi to zaista riješilo probleme? Ako mene pitate, odrasli svakovremeno šute o nasilju i zanemaruju ga, a to je najveća greška. Nasilje se ne smije ignorisati, o nasilju je potrebno razgovarati.

Za kraj, djevojčice će dobiti određenu kaznu koju će odrediti nastavničko vijeće i samo se nadam da će na ovom događaju nešto naučiti. Tako se nadam da ćemo i mi, svi zajedno primijetiti da nasilje uopšte nije lijepo i prijatno za gledati, a kamoli ga proživljavati. Zato, javno kažem STOP NASILJU!



Nema komentara:

Objavi komentar

Istaknuti post

Dokaži se prvo sebi

Navikli su čitaoci na moja razmatranja o društvu, ljudima, pa i o životu u posljednjih godinu dana. Pisala sam o mnogim temama koje nas se s...