utorak, 18. lipnja 2019.

Kompleksi...

Svi imamo komplekse. Kompleksi su nezadovoljstvo koje vlada u nama zbog nekih stvari. Normalno je imati ih, ali ne treba im dopustiti da nas prevladaju i obuzmu. Nebitno da li si odrastao, tinejdžer ili pak dijete, svi ih imamo. Jedina razlika jeste što ih neki imaju više, neki manje. 


Najviše se nalaze kod tinejdžera jer u tom periodu smo najosjetljiviji te sve olako primamo ka srcu. Pogotovo je teško u 21. vijeku - svijetu tehnologije, gdje su prisutna maltretiranja, omalovažavanja. Većina gubi samopouzdanje, a zatim dolazi do želje za promjenom naših života i prvenstveno nas.

Komplekse možemo imati prema raznim stvarima. Često ih stvaramo zbog našeg izgleda. Prvo trebamo shvatiti da "imati koju kilu više" ne znači i biti ružniji. Ne možemo svi imati savršeno tijelo i savršen izgled. Nažalost, u današnjem vremenu nije tako. Mnoge osobe zbog debljine maltretiraju, vrijeđaju, ogovaraju... Zar smo došli u vrijeme gdje su samo mršavi ljudi lijepi? Ne, svi smo prekrasni na svoje načine!

Takođe, zbog kompleksa često sputavamo sebe. Dešava se da npr. želimo zaigrati košarku u društvu, ali ipak to ne učinimo jer se bojimo reakcije drugih na naše igranje. Međutim, to nikada nemojte raditi. Nemojte činiti sebe tužnijim zbog drugih. Život je jedan i zato radite stvari koje volite, želite. Uostalom, šta i ako npr. promašite koš? Ljudi smo i normalno je da griješimo i učimo na greškama.

Dešavalo se da i sama imam komplekse jer imam "klempavo" uho. Bilo je vremena kada nisam željela zavezati kosu u rep jer sam se bojala da će drugi misliti da sam ružna. Trpila sam vrućine zbog kose samo zbog drugih. Ali shvatila sam da nije bitno šta ti beznačajni ljudi misle. Bitne su moje želje jer je to MOJ život!

Kompleksa se nećete riješiti dok ne prihvatite prave sebe. Dok ne zanemarite mišljenja i komentare drugih. Ljudi ponekad mogu biti zli i zato ne trudite se da im ugađate. Umjesto toga, nađite sebi prijatelje koji će vas prihvatiti baš onakvima kakvi jeste. Upamtite: to ste što ste i ne mijenjajte se zbog drugih!

2 komentara:

  1. ZA DJEVOJČICU OD 14 GODINA OVO JE PREGENIJALNO ! SRETNO DIJETE !

    OdgovoriIzbriši
  2. MIJENJATI SE TREBA ZBOG SEBE, RADITI NA SEBI ,DA PREVAZIĐEMO SEBE I SVAKI DAN BUDEMO SVE BOLJI LJUDI ...:)

    OdgovoriIzbriši

Istaknuti post

Dokaži se prvo sebi

Navikli su čitaoci na moja razmatranja o društvu, ljudima, pa i o životu u posljednjih godinu dana. Pisala sam o mnogim temama koje nas se s...