petak, 28. lipnja 2019.

Moja braća!

Željela sam da vam predstavim meni dvije najznačajnije osobe - moju braću. Ja sam sretnica pa ih imam dvojicu, dvojicu divne braće koje volim više i od same sebe. Moja ljubav prema njima je snažna i neopisiva, a zahvalnost koju osjećam jer su uvijek bili tu uz mene da mi pomognu, da me štite i čuvaju, je beskrajna.





Krenuću od onog starijeg. Duško je za svojih osamnaest godina postigao dosta toga. U školi je uvijek najbolji, na takmičenjima je uvijek bio među prvima... Takođe ima dosta talenata - u sportu (najviše fudbalu), glumi... Mogu otvoreno reći da mu nikad nisam zavidila. Naprotiv, baš suprotno, divim mu se. Nikad nije učio, a postizao je najbolje rezultate. Dovoljno je samo da sluša i može prikupiti znanja. U sebi skriva veliki potencijal. Od malih nogu pa do danas uvijek sam ga smatrala svojim uzorom, putokazom. Iz tog razloga se nadam da će me i dalje voditi kroz život!







Zatim moj vragolasti brat Dragoja, veoma zanimljiv i vječito nasmijan. Dragoja ima samo deset godina, a ima više znanja i od mene.  Kao mali je prvo učio engleski, pa tek onda srpski (i sam mi je pomagao kad sam imala provjere iz engleskog). Njegovo znanje iz istorije je ogromno, a da ne pominjem koliko dobro poznaje države širom svijeta i njihove glavne gradove. Riječima ne mogu opisati koliko sam zapravo ponosna na njega i koliko mu se divim. Uvijek me svojim osmijehom i blizinom može oraspoložiti, nebitno koliko tužna da sam.








Nekad se znamo i posvađati, ali sve je to ništa u odnosu na našu ljubav koja ruši sve granice. Braća, sestre... To su osobe koje predstavljaju najveći oslonac i podršku u životu, a ja smatram da imam divnu, pametnu i posebnu braću. Zato, draga braćo, ako čitate ovo (a znam da hoćete) znajte da ću vas uvijek iskreno, besprekorno i svim svojim srcem voljeti, bez obzira na bilo šta!

Nema komentara:

Objavi komentar

Istaknuti post

Dokaži se prvo sebi

Navikli su čitaoci na moja razmatranja o društvu, ljudima, pa i o životu u posljednjih godinu dana. Pisala sam o mnogim temama koje nas se s...