ponedjeljak, 10. lipnja 2019.

Promjene!


Promjene su nešto što nas prati tokom cijelog života. Svi se mijenjamo jer sazrijevamo, učimo nove stvari. To je potpuno normalno. Promjene su dobre. Trebamo se mijenjati, probavati nešto drugačije... U većini slučajeva se mijenjamo da bismo usavršavali sebe, da bismo bili bolja verzija nas. Međutim, postoje situacije kada se mijenjamo "na gore". Mijenjamo se iz temelja u nešto što nije dobro i ljudi se većinom udaljavaju od nas. Ali, smatram da nebitno bila dobra ili loša, uvijek ćemo kad-tad iz nje nešto naučiti. Dosta ljudi je i meni reklo da sam se promijenila, da nisam više ista osoba. Ali, oni ne shvataju da sam to i dalje ja. Da, drugačije se ponašam, oblačim, ali sam ja i dalje ta osoba koja sada voli različite stvari. I to je normalno jer i ja odrastam, samo neki to nisu shvatili. Smatraju da nisam više dobro dijete, ali ne obazirem se. Ja se osjećam dobro, baš ovakvom kakva sam, a uostalom zar nije to i najbitnije? Zamislite koliko bi život bio dosadan i nezanimljiv kada bismo uvijek igrali isti sport? Kada bismo uvijek slušali istu muziku? Kada ne bismo otkrivali nove stvari i ne bi doživjeli nikakvu promjenu? Zato, nemoj se bojati života i promjena koje ono nosi!



Nema komentara:

Objavi komentar

Istaknuti post

Dokaži se prvo sebi

Navikli su čitaoci na moja razmatranja o društvu, ljudima, pa i o životu u posljednjih godinu dana. Pisala sam o mnogim temama koje nas se s...